czwartek, 16 kwietnia 2015

Opinie osób, które podpisały umowę leasingową

Umowa leasingu na samochód

Szczerze mówiąc opinie w Internecie, które czytałem dość sceptycznie nastawiały mnie do tego całego leasingu. Potrzebowałem samochodu firmowego. Nie chciałem jednak brać kredytu, ponieważ ostatni przysporzył mi niemałych problemów. Kupno samochodu nowego w salonie przekraczało możliwości finansowe mojej firmy. Postanowiłem więc zaryzykować. Umowa leasingu została podpisana, zawarłem długoterminową umowę. W tym roku zaczął się ostatni rok leasingowania. Muszę przyznać, że umowa leasingu opisywana niepochlebnie w sieci, przynajmniej w moim przypadku, kompletnie się różniła. Jestem zadowolony, nie płaciłem żadnych kar, w razie problemów zawsze mogę zwrócić się o pomoc do firmy leasingowej.

Umowa podpisana na służbowe auto

Moje doświadczenia nie są najlepsze. Połowicznie jest to moja wina. Mogę jedynie obwiniać swoją głupotę. Bez zastanowienia podpisałem umowę leasingu w jednej z firm leasingowych. Wszystko wydawało się być idealne i opłacalne. Oczywiście, już w tym momencie powinna mi się zapalić lampka ostrzegawcza, jednak byłem zaślepiony. Umowa leasingu została podpisana po pobieżnej jej analizie. I tak zaczęły się problemy. Pierwszą nieprzewidzianą opłatą była konieczność zapłaty za transport samochodu. Kolejny raz spóźniłem się o kilka dni z zapłatą raty leasingowej, co poskutkowało sporą karą finansową. Wymieniłem też w aucie radio i zainstalowałem czujniki parkowania. Po każe finansowej, na zawsze zapamiętam, że leasingowanego przedmiotu nie można bez wiedzy leasingodawcy przerabiać.

Umowa na maszyny

Można powiedzieć, że jestem stałym klientem firm leasingowych. Od czasu, kiedy rozpocząłem prowadzenie własnej działalności gospodarczej zawarłem umowy na samochód i sprzęt do firmy. Umowa leasingu za każdym razem była przeze mnie dokładnie analizowana, wszystkie wątpliwości były wyjaśniane z konsultantami. Mogę śmiało polecić takie rozwiązanie. Otrzymałem nowe, eleganckie auto, która zawsze pomaga mi wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na klientach. Co więcej, otrzymałem najnowsze i najlepsze maszyny do swojej firmy. Dzięki temu mogę zaoferować klientom usługi najwyższej jakości, w jak najlepszym wydaniu. Na pewno w przyszłości podpiszę jeszcze nie jedną umowę leasingową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz